PODJETJE


LinkedAge / Socinet d.o.o.

 
Leto ustanovitve: 2011
Spletna stran: www.linkedage.com
Tomaž Lorenzetti, po rodu novogoričan in njegov LinkedAge;
LinkedAge je vroča tarča 13 skladov tveganega kapitala
 
Z njihovim denarjem bodo intenzivno tržili »slovenski AirBnB za luksuzne domove za seniorje« v Nemčiji, Veliki Britaniji in na Švedskem.

LinkedAge je spletni rezervacijski sistem za seniorski turizem. Namesto sob v hotelih ponuja proste sobe v luksuznih domovih za starejše, ki so precej cenejše kot v hotelih, a na enakih turističnih destinacijah. Trenutno LinkedAge ponuja proste postelje 150 luksuznih domov za seniorje iz 20 držav - od Argentine, prek Urugvaja in Mehike do Indije, Filipinov in Vietnama. Ker nima konkurence in ker cilja na svetovni trg ter rastočo ciljno skupino starejših, je LinkedAge magnet za evropske vlagatelje.

Tomaž Lorenzetti, ki z Markom Gučkom v okviru podjetja Socinet vodi razvoj spletnega orodja LinkedAge, je na 21-dnevni »turneji« po Evropi. »Do 10. aprila se pogajam s 13 skladi tveganega kapitala, ki bi radi postali vodilni vlagatelj v LinkedAgeu,« pravi.

Vodilni vlagatelj v podjetje vloži največ tveganega kapitala in pridobi največji lastniški delež. Nadzira, ali podjetje izpolnjuje dogovor, in lahko nastopa v imenu vseh drugih lastnikov.
 
Upokojenim Nemcem, Britancem in Švedom, ki vsako leto zapravijo okoli 40 milijard evrov za potovanja, bomo predstavili ponudbo na LinkedAgeu kot cenejšo alternativno hotelom. 

Preboj v pospeševalniku v Berlinu

»Iščemo strateške partnerje, ki bi nam čim bolj pomagali pri globalnem trženju,« dodaja Lorenzetti. LinkedAge je na radar evropskih skladov tveganega kapitala prišel v Berlinu. Tja jih je od konca oktobra 2014 do konca februarja povabila ekipa pospeševalnika Axel Springer Plug and Play.

V pospeševalniku so ekipo Linked¬Agea čakali komunikacijski trening in delavnice o spletnem trženju, poslovni analitiki, prvi pogodbi s tveganim kapitalom... Izpilili so predstavitev svoje ideje pred vlagatelji in s številnimi navezali stike.

Na demodnevu so svojo idejo skupaj z drugimi start-upovskimi ekipami predstavili naložbenikom in jih edini navdušili. Prepričali so 13 skladov tveganega kapitala, s katerimi se še pogajajo.

Tri vlagatelje že imajo
20-30 %
prostih zmogljivosti imajo domovi za starejše.
150
luksuznih domov za starejše prek LinkedAgea že oddaja proste postelje.
700 tisoč
luksuznih domov za starejše je na svetu.
 
Tri vlagatelje pa LinkedAge že ima. Prvega so dobili tik pred odhodom v Berlin. Gre zaEnriqueja Posnerja, nekdanjega producenta filmov Pedra Almodovarja in solastnika sklada tveganega kapitala Anglo Scientific.

Preostala dva so dobili v berlinskem pospeševalniku. »Podprla sta nas založniška skupina Axel Springer in Ergo, druga največja zavarovalnica v Nemčiji in hčerinska družba največje pozavarovalnice na svetuMunich Re,« pravi Tomaž Lorenzetti.

S pomočjo vlagateljev LinkedAge že tržijo v Nemčiji. V nemščino so prevedli njegovo spletno stran, ponudbo tržijo po spletu ... Axel Springer jim daje publiciteto - revija Bild je pisala o seniorskem turizmu in predstavila LinkedAge. Zavarovalnica Ergo ima 32 tisoč zavarovalniških zastopnikov na terenu, ki hodijo od vrat do vrat in bi lahko prevzeli direktno trženje LinkedAgea, pojasnjuje Lorenzetti.

Med mentorji tudi šef VW in glavni urednik Bilda

V berlinskem pospeševalniku je poleg vlagateljev spoznal tudi direktorje korporacij, kot sta Martin Winterkorn, predsednik uprave VW, in Kai Diekmann, glavni urednik nemške revije Bild iz založniške hiše Axel Springer. »Kot mentorji ti svetujejo o strategiji in iskanju dodane vrednosti. Naučijo te prepoznati prioritete in spodbudijo, da začneš razmišljati o globalnem potencialu svoje ideje,« pravi Lorenzetti.

Drugim start-upom so v pospeševalniku pomagali zlasti pri korakih pred vstopom na trg. Ker pa je LinkedAge na trgu že od lanske pomladi, se je Lorenzetti v pospeševalniku osredotočil na strategijo tržnega komuniciranja, ki bi dosegla čim več potencialnih strank.

LinkedAge že tržijo v Nemčiji

S tržnimi raziskavami so izbrali tri trge v Evropi, kjer vidijo največ potencialnih strank za LinkedAge. To so Nemčija, Velika Britanija in Švedska. »Starejši od 65 let iz teh treh držav zapravijo okoli 40 milijard evrov na leto za potovanja. Med njimi jih je 62 odstotkov že rezerviralo počitnice po spletu,« ponazarja Lorenzetti.

V Nemčiji so prvi gostje prek sistema LinkedAge že rezervirali proste sobe in apartmaje. Izbrali so Ciper, Berlin in Malto. Na poceni luksuzne počitnice pa niso šli le upokojenci, ampak tudi štirje poslovneži med 50. in 55. letom. Po Lorenzettijevih besedah jih je prepričala precej nižja cena od primerljivo opremljenih hotelov na enaki destinaciji.

Obetavna tržna niša

Dodaten zaslužek, ki ga z oddajanjem prostih postelj omogoča LinkedAge, mika vse več domov za starejše. »Nazadnje so se nam priključili domovi v Mehiki in Španiji, na Portugalskem in Filipinih,« pravi sogovornik.

Pri širjenju ponudbe imajo še ogromno možnosti, saj je na svetu 700 tisoč luk¬suznih domov za starejše. Ponujajo jim več kot hoteli - od posebnih diet, zdravniške oskrbe za kronične bolnike in bolnike z demenco do fizioterapije, masaž in drugih oblik terapij. »Delež starejšega prebivalstva raste in vse več jih uporablja splet. Že zdaj 137 milijonov starejših počitnice poišče in rezervira na spletu,« pravi Lorenzetti o velikosti trga za LinkedAge.

Spomnimo, da smo LinkedAge na Financah razglasili za najpodjetniško idejo leta 2013. Tandem Marko Guček in Tomaž Lorenzetti pa ima še dva uspešna posla. Prvi je franšiza za poceni poslovna potovanja Uniglobe Travel, kjer pripravljajo inovativne pakete, ki bodo podjetjem še optimizirali cene. Njun drugi posel pa so poceni prevozi na letališča GoOpti, kjer načrtujejo širitev na svetovni trg.

Vir: Petra Šubic, Finance, 30.3.2015
Foto: finance


 
 

Koledar

Vsi dogodki


Startup novice

15. januar 2018 @Primorski tehnološki park
Prihajajo POPRI 2018
6. september 2017 @ Primorski tehnološki park
Začenjamo letošnji jesenski krog SK financiranja start-upov!

Vse novice
 
Želiš izvedeti, kako se vključiti v start-up skupnost goriške regije? Te zanimajo najsodobnejši podjetniški trendi in programi? Na katerih dogodkih ne smeš manjkati?
Prijavi se na Start:up Nova Gorica e-mail listo!