PODJETJE


Erzetich

 
Leto ustanovitve: 2012
Spletna stran: www.erzetich-audio.com/about

Erzetich: ročno izdelani visokotehnološki ojačevalniki za slušalke

Domače podjetje iz Vrtojbe, Erzetich, ki ga vodi Blaž Erzetič in je vključeno v Primorski tehnološki park in start-up skupnost Nova Gorica, proizvaja ročno izdelane visokotehnološke ojačevalnike za slušalke tako za profesionalno kot osebno rabo. Studijske slušalke, zaradi velike in požrešne membrane (driver-ja), potrebujejo več moči kot jo lahko dobavi tipski izhod za slušalke na zvočnih izvorih oz. zvočnih komponentah. Ojačevalnik za slušalke podjetja Erzetich pa rešuje ravno ta problem. Zaradi dobave kakovostne moči slušalkam, postane zvok bolj linearen in dinamičen z manj popačenji in šumi. To so tudi ključne prednosti opisanega produkta. V primerjavi s konkurenco stavi podjetje na tri glavne ase: kvaliteto zvoka, dizajn in ekskluzivo (ročno izdelane enote v majhni nakladi).
 
Erzetič pravi, da je poslanstvo podjetja ravno v tem – zvišati kakovost poslušanja glasbe, ki je v zadnjih letih močno padla. Namen podjetja je vzpostaviti višjo kulturo poslušanja glasbe, ne samo s ponudbo kakovostnih zvočnih naprav, ampak tudi s pisanjem člankov in rokovnikov o zvoku ter predavanjih o tovrstnih tematikah.
 
Ciljni kupci produkta so B2C – končni kupci kot tudi B2B – preprodajalci (trgovine, distributerji). Ciljna skupina so ljubitelji dobrega zvoka in profesionalci na področju zvoka (studiji, glasbeniki ipd.). Večinoma se gre za moško populacijo nad 35 let. Glavni prodajni kanali so distributerji, določena količina ojačevalnikov pa se proda tudi preko Ebay-a in Amazon-a.
 
Podjetje se največ oglašuje na sejmih oz. z direktnim stikom s kupci. Na takšen način je možno napravo tudi testirati. To je je tudi najbolj učinkovita predstavitev naprave, ki je bazirana na zvoku.
 
Erzetič vidi nadaljnjo vizijo podjetja v usmeritvi razvoja v podobne sisteme osebnega poslušanja glasbe, kot so npr. namizni zvočniki. Podjetje se bo poleg tega z letošnjim letov preoblikovalo v d.o.o., sicer je do sedaj delovalo v obliki s.p. Trenutno šteje enega zaposlenega, sodeluje pa z vrsto zunanjimi sodelavci. V prihodnje želi zaposliti vsaj še enega rednega sodelavca ali na področju proizvodnje in razvoja ali administracije in marketinga. Podjetje ne nasprotuje možnosti iskanja oz. pridobivanja vlagateljev. Obseg sredstev, ki jih podjetje išče je stvar dogovora; odvisen je od zneska vlagatelja ter od pomoči vlagatelja pri iskanju relevantnih kontaktov in kanalov. Sredstva bi bila namenjena za optimizacijo proizvodnje in marketing. Razmišljanja gredo tudi v smer razvejenosti podjetja ob ohranjanju istega imena, npr. na telekomunikacije, transport, hrano, glasbeno založbo, bančništvo itd. po vzoru velikanov kot so Virgin in Yamaha. Vseskozi pa si podjetje želi ohranjati visoko kakovost izdelkov, s čimer želi prispevati k kulturi poslušanja glasbe. Blažu je želja, da bi njegovo podjetje postalo ikona in garancija za kakovosten zvok.  


 
 

Koledar

Vsi dogodki


Startup novice

15. januar 2018 @Primorski tehnološki park
Prihajajo POPRI 2018
6. september 2017 @ Primorski tehnološki park
Začenjamo letošnji jesenski krog SK financiranja start-upov!

Vse novice
 
Želiš izvedeti, kako se vključiti v start-up skupnost goriške regije? Te zanimajo najsodobnejši podjetniški trendi in programi? Na katerih dogodkih ne smeš manjkati?
Prijavi se na Start:up Nova Gorica e-mail listo!