OPIS DOGODKA


Odnosi z javnostmi za mala podjetja // LevelUP delavnica

25. april 2016, ob 16:30 /Primorski tehnološki park, Mednarodni prehod 6, 5290 Šempeter pri Gorici
 
Odnosi z javnostmi spadajo med najpomembnejše funkcije v vsakem podjetju. Pri tem ne gre vedno za odnose z mediji in medijske objave, ki lahko znantno prispevajo k uspehu in ugledu vašega podjetja, temveč tudi druge oblike sodelovanja s ciljnimi skupinami, pri katerih lahko tudi pomanjkanje ustreznega komuniciranja sproži negativne posledice.

Vpliv dobrega komuniciranja z javnostmi lahko vidimo pri kampanjah množičnega financiranja. Dejstvo je, da je razlika med uspešno in neuspešno Kickstarter kampanjo ravno v dobrem, oziroma slabem PR-ju (public relations). Novinarji imajo pomembno vlogo pri širjenju informacij med strankami podjetja, zato lahko dobri odnosi z javnostmi znatno prispevajo tudi k povečani prodaji.

Prijavite se na LevelUP delavnico z naslovom ''Odnosi z javnostmi za mala podjetja''. Delavnica bo potekala 25.4.2016 od 16:30 do 20:30 v Primorskem tehnološkema parku

Delavnica je namenjena vsem, ki se v podjetju, javni organizaciji ali društvu ukvarjate s PR-jem. Ne glede na velikost podjetja, organiziranost ali namen je pomembno, da razumete, kako poteka izmenjava informacij med vami in vašimi deležniki.

PROGRAM: ODNOSI Z JAVNOSTMI ZA MALA PODJETJA

Prvi del:
•    Kaj so odnosi z javnostmi in katere vse javnosti poznamo? 
•    Zakaj potrebujem odnose z javnostmi? 
•    Kako se lotiti odnosov z javnostmi -­- dilema: in-­-house vs. outsourcing
•    Kako lahko odnosi z javnostmi pomagajo pri uspehu mojega podjetja?
•    Kako in kdaj načrtovati odnose z javnostmi? 
•    6 kanalov odnosov z javnostmi 
•    Kako ugotoviti, kateri mediji so  relevantni za moje podjetje? 
•    Kako ugotoviti, katerega novinarja znotraj posameznega medija naj kontaktiram? Kako voditi komunikacijo z novinarji (pasti in triki)? 
•    Kako priti do (pomembnih) objav v medijih -­- kaj novinarji iščejo? 
•    Kako napisati dobro sporočilo za javnost? 
•    Press kit: kako ga pripraviti, kaj naj vsebuje, kako in kdaj ga deliti z novinarji?

Drugi del:
•    Delo na praktičnih primerih udeležencev. V drugem delu delavnice bodo predstavljeni osnovni elementi dobrega sporočila za javnost, udeleženci pa bodo sami napisali primer sporočila za javnost za svoje podjetje oziroma izdelek.

Cena: 
EARLY BIRDS (od 8.4.2016 do 18.4.2016) 45,00 € namesto 90,00 € (-50%) 
NEXT STEP (od 19.4.2016 do 22.4.2016) 67,50 € namesto 90,00 € (-25%) 
FULL PRICE (od 23.4.2016 do 25.4.2016) 90,00 € 

Vstopnice lahko naročite 
TUKAJ.

Vsi pred/inkubiranci Primorskega tehnološkega parka in najemniki Bridge85 coworking prostora so deležni dodatnega 10% popusta.

Kako postati inkubiranec Primorskega tehnološkega parka?

Delavnico bo vodila Majda Dodevska iz startup podjetja Scoutee, ki ima za seboj uspešno Kickstarter kampanjo, po kateri uspešno nadaljujejo z zbiranjem prednaročil na platformi Indiegogo. Majda je samostojno vodila odnose z javnostmi v času kampanje in po njej, o Scouteeju so poročali pomembni mednarodni mediji, kot so CBS Sports, Discovery Channel, C|Net, Engadget, Gizmodo in mnogi drugi. Pred tem pa Majda več let delala kot novinarka in urednica pri največji slovenski časopisni hiši Delo, kjer se je kasneje posvetila marketingu in odnosom z javnostmi. Preden je stopila na samostojno podjetniško pot, pa je vodila marketing in odnose z javnostmi pri Elektru Ljubljana.
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Mitja Mikuž
Primorski tehnološki park
T: +386 41 241 663
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš izvedeti, kako se vključiti v start-up skupnost goriške regije? Te zanimajo najsodobnejši podjetniški trendi in programi? Na katerih dogodkih ne smeš manjkati?
Prijavi se na Start:up Nova Gorica e-mail listo!