Odnosi z javnostmi za mala podjetja // LevelUP delavnica
25. april 2016, ob 16:30 /Primorski tehnološki park, Mednarodni prehod 6, 5290 Šempeter pri Gorici
Odnosi z javnostmi spadajo med najpomembnejše funkcije v vsakem podjetju. Pri tem ne gre vedno za odnose z mediji in medijske objave, ki lahko znantno prispevajo k uspehu in ugledu vašega podjetja, temveč tudi druge oblike sodelovanja s ciljnimi skupinami, pri katerih lahko tudi pomanjkanje ustreznega komuniciranja sproži negativne posledice.
Vpliv dobrega komuniciranja z javnostmi lahko vidimo pri kampanjah množičnega financiranja. Dejstvo je, da je razlika med uspešno in neuspešno Kickstarter kampanjo ravno v dobrem, oziroma slabem PR-ju (public relations). Novinarji imajo pomembno vlogo pri širjenju informacij med strankami podjetja, zato lahko dobri odnosi z javnostmi znatno prispevajo tudi k povečani prodaji.
Prijavite se na LevelUP delavnico z naslovom ''Odnosi z javnostmi za mala podjetja''. Delavnica bo potekala
25.4.2016 od
16:30 do
20:30 v
Primorskem tehnološkema parku.
Delavnica je namenjena vsem, ki se v podjetju, javni organizaciji ali društvu ukvarjate s PR-jem. Ne glede na velikost podjetja, organiziranost ali namen je pomembno, da razumete, kako poteka izmenjava informacij med vami in vašimi deležniki.
PROGRAM: ODNOSI Z JAVNOSTMI ZA MALA PODJETJA
Prvi del:
• Kaj so odnosi z javnostmi in katere vse javnosti poznamo?
• Zakaj potrebujem odnose z javnostmi?
• Kako se lotiti odnosov z javnostmi -- dilema: in--house vs. outsourcing
• Kako lahko odnosi z javnostmi pomagajo pri uspehu mojega podjetja?
• Kako in kdaj načrtovati odnose z javnostmi?
• 6 kanalov odnosov z javnostmi
• Kako ugotoviti, kateri mediji so relevantni za moje podjetje?
• Kako ugotoviti, katerega novinarja znotraj posameznega medija naj kontaktiram? Kako voditi komunikacijo z novinarji (pasti in triki)?
• Kako priti do (pomembnih) objav v medijih -- kaj novinarji iščejo?
• Kako napisati dobro sporočilo za javnost?
• Press kit: kako ga pripraviti, kaj naj vsebuje, kako in kdaj ga deliti z novinarji?
Drugi del:
• Delo na praktičnih primerih udeležencev. V drugem delu delavnice bodo predstavljeni osnovni elementi dobrega sporočila za javnost, udeleženci pa bodo sami napisali primer sporočila za javnost za svoje podjetje oziroma izdelek.
Cena:
EARLY BIRDS (od 8.4.2016 do 18.4.2016)
45,00 € namesto 90,00 €
(-50%)
NEXT STEP (od 19.4.2016 do 22.4.2016)
67,50 € namesto 90,00 €
(-25%)
FULL PRICE (od 23.4.2016 do 25.4.2016)
90,00 €
Vstopnice lahko naročite TUKAJ.
Vsi pred/inkubiranci
Primorskega tehnološkega parka in najemniki
Bridge85 coworking prostora so deležni dodatnega 10% popusta.
Kako postati
inkubiranec Primorskega tehnološkega parka?
Delavnico bo vodila
Majda Dodevska iz startup podjetja
Scoutee, ki ima za seboj uspešno Kickstarter kampanjo, po kateri uspešno nadaljujejo z zbiranjem prednaročil na platformi Indiegogo. Majda je samostojno vodila odnose z javnostmi v času kampanje in po njej, o Scouteeju so poročali pomembni mednarodni mediji, kot so
CBS Sports,
Discovery Channel,
C|Net,
Engadget,
Gizmodo in mnogi drugi. Pred tem pa Majda več let delala kot novinarka in urednica pri največji slovenski časopisni hiši Delo, kjer se je kasneje posvetila marketingu in odnosom z javnostmi. Preden je stopila na samostojno podjetniško pot, pa je vodila marketing in odnose z javnostmi pri Elektru Ljubljana.