OPIS DOGODKA


Kako do prve spletne trgovine? // delavnica

27. januar 2016, ob 16:00 /Primorski tehnološki park, Mednarodni prehod 6, Vrtojba
 
E-commerce, Amazon, eBay, mimovrste=), spletna prodaja… Nakupovanje po spletu je enostavno, cenovno ugodneje ter predvsem dosegljivo vsem – ne samo kupcem, ampak tudi prodajalcem.

Podjetniki, obrtniki, rokodelci, vsi, ki imate izdelke ali storitve in jih ponujate končnim kupcem, si lahko povečate prodajo z lastno spletno trgovino.

»Postavim si stran, prejmem naročilo in izdelek oddam na pošti. Enostavno kot dobri stari pasulj.«

V resnici za uspešno spletno prodajo potrebujete veliko znanja in spretnosti, ampak to vseeno ni tako zakomplicirano, kot se sliši. Vsak, ki se je naučil prodajati izdelke na tradicionalen način, brez težav osvoji tudi vse potrebno znanje za spletno prodajo. Še posebej, če imate ob sebi nasvete in pomoč izkušenega predavatelja.

S tem namenom organiziramo dvodnevno delavnico (2x po 4 ure) z naslovom ''Kako do prve spletne trgovine?'' Delavnica je namenjena vsem, ki želite začeti s spletno prodajo in vsem, ki to že počnete, vendar želite optimizirati svojo dejavnost. Delavnica se bo izvedla 27. 01. 2016 in 3. 2. 2016 od 16.00 do 20.00 v Primorskem tehnološkem parku. Cena: 110,00 €

EARLY BIRDS (od 7.1.2016 do 15.01.2016) 55,00 € namesto 110,00 € (-50%)
NEXT STEP (od 16.01.2016 do 21.01.2016) 82,50 € namesto 110,00 € (-25%)
FULL PRICE (od 22.01.2016 do 27.01.2016) 110,00 €

Vsi pred/inkubiranci Primorskega tehnološkega parka in najemniki Bridge85 coworking prostora so deležni dodatnega 15% popusta.

Kako postati inkubiranec Primorskega tehnološkega parka?

Delavnico bo vodil strokovnjak za spletno prodajo Luka Godec. Že v študentskih letih se je začel ukvarjati s spletno prodajo, prvo spletno trgovino pa je uspešno postavil v letu 2010. Med leti 2012 in 2014 je delal za giganta Harvey Norman in sodeloval pri postavitvi različnih spletnih trgovin, marketingu in vzpostavitvi socialnih omrežij. Zadnje leto dela kot vodja prodaje v podjetju Atala d.o.o., kjer je postavil na noge kar tri spletne trgovine, in sicer Pokloni.si, Heart & Home Candles, Pokloni-Zdravje.si. Kot freelancer svetuje pri spletnih projektih, trženju in iskanju pravih tržnih kanalov za ciljne skupine. Vsestranskost se pri Luki kaže tudi v tem, da dela na izredno raznolikih projektih, od kulinarike in receptov, spletne strani podjetij, do osebnih strani profesionalnih delavcev v glasbeni industriji in športnih delavcev. Predavanja bo popestril tudi s številnimi anonimnimi primeri iz prakse in anekdotami, od nerodnih polomij, do največjih uspehov.

Program:

Raziskava trga
  • Raziskava trga
    • Ali sploh obstaja trg za produkt? (Ali je izdelek primeren za splet?)
    • Kako preveriti? (spoznavanje orodij)
  • Konkurenca
    • Kdo je tvoja konkurenca? (analiza)
    • Zakaj bi izbrali tebe in ne drugega ponudnika?
  • Poslovni načrt
    • Plan prodaje, stroški, cash flow, break even point

Tehnična vzpostavitev in zakonodaja
  • Registracija podjetja/pravila/zakonodaja/inšpekcije
    • s.p./d.o.o. (prednosti in slabosti)
    • Delo na črno (registracija dejavnosti – primer iz prakse)
    • Osebni podatki (zakonodaja)
    • Baze podatkov/emaili (prodaja baz podatkov – primer iz prakse)
    • Inšpekcijski pregledi (primer iz prakse)
  • Ime trgovine, domena, znamka, logotip
  • Izbira ponudnika/platforme za spletno trgovino/mail gostovanje
    • Izdelava/najem trgovine (prednosti in slabosti, predstavitev ponudnikov)
    • Gostovanje emailov (primer iz prakse)
  • Skladiščenje, zaloga, inventura – česa ne smete zapostaviti (primer iz prakse)
  • Plačilne metode in davčne blagajne (primer iz prakse)
  • Logistika, izbor dostavne službe, embalaža, pakiranje, zaščita (primer iz prakse)
  • Izdelki – kako jih predstaviti? (primer iz prakse)

Orodja za analizo
  • Konverzija
    • Koliko nakupov lahko (realno) pričakujem?
  • Analitika (spoznavanje Google analytics)
  • SEO

Oglaševanje
  • Oglaševanje (Facebook, Adwords, Bannerji)
  • Brezplačna orodja
    • Pregled in primeri
    • MailChimp, Canva, Buffer…
  • Socialna omrežja (primeri iz prakse)
  • Ustvarjanje vsebine
  • Skupnost
  • Traffic (obisk spletne trgovine)
  • Avtomatizacija procesov

Trženje in prodaja
  • Pripravljeni smo, kaj sedaj?
  • Trženje in prodaja
    • Kaj lahko narediš že pred začetkom?
    • »One man band« ali iskanje pomoči?

 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Mitja Mikuž
Primorski tehnološki park
T: +386 41 241 663
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš izvedeti, kako se vključiti v start-up skupnost goriške regije? Te zanimajo najsodobnejši podjetniški trendi in programi? Na katerih dogodkih ne smeš manjkati?
Prijavi se na Start:up Nova Gorica e-mail listo!