OPIS DOGODKA


Delavnica START-UP MARKETING v coworking prostorih Primorskega tehnološkega parka

3. junij 2015, ob 17:00 /Primorski tehnološki park, Nova Gorica
 
Osnovni namen start-up marketinga oz. ''Growth Hackinga'' je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Z razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), start-up marketing deluje bolj naravno in ne moti uporabnikovega fokusa na neposreden način. Ključna dejavnika sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora start-up hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi. 
 
Tečaj je namenjen vsem, ki se v svojem start-upu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na naziv, ki ga imajo (CMO, CEO, …) ter seveda vsem tistim, ki imajo kakršnikoli produkt in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj so enostavno finančno in časovno preveč omejeni. Ne glede na fazo, v kateri se nahajajo, obstaja možnost, da še niso našli svojega 'secret saucea', ki bi deloval. 
 
Start-up marketing se je sicer rodil iz start-up podjetništva, uveljaviti pa bi ga moral vsak pametni vodja marketinga, ne glede na velikost in obseg podjetja, v katerem deluje. Delavnica je primerna za vsakogar, ki želi povečati prepoznavnost svojega produkta brez ogromnega finančnega vložka za marketing. 
 
Zakaj se prijaviti na delavnico Start-up marketing?
    Spoznal/a boš kaj pravzaprav je start-up marketing.
•    Videl/a boš, kakšen start-up marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter.
•    Spoznal/a boš odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabiš ter s katerimi boš svoj start-up marketing opravljal/a boljše in hitreje.
•    Seznanil/a se boš z načini in praktičnimi principi start-up marketinga ter se na podlagi idej, narave svojega produkta itd. odločil/a za tistega, ki ti najbolj ustreza.
•    Z start-up marketing primeri, ki jih bomo izvedli na delavnicah, se boš naučil/a kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik.
•    Dobil/a boš veliko zanimivih idej in zamisli – tako s praktičnimi primeri ostalih na delavnici, kot tudi na podlagi “out-of-the-box” razmišljanja in primerov iz prezentacij.
•    Dobil/a boš feedback na tvojem primeru (CASE STUDY) od enega najboljših start-up marketing inštruktorjev.
 
Učenje na praktičnih primerih Growth Hackinga / spoznavanje učinkovitih marketinških orodij / analiziranje tvojega primera – 'case study'. Pohiti s prijavo in postani pravi marketing ninja.
 
Za več informacij in prijave kliknite na: http://bit.ly/1bWmxHI
 
Cenik tečaja
97,00 EUR za inkubirance Primorskega tehnološkega parka 
97,00 EUR za dijake, študente in nezaposlene (do 2 dni do tečaja)
147,00 EUR ostali (do 2 dni do tečaja)
197,00 EUR polna cena tečaja
 
Več o ekipi SmartnNinja si lahko preberete na njihovi spletni strani:www.smartninja.org.
 
Primorski tehnološki park bo v skladu z njegovim poslanstvom širjenje inovativnosti, kreativnosti in razvoja podjetnosti znotraj regije, tovrstna šolanja, ki predstavljajo odlično dopolnitev pridobljenih šolskih znanj, redno izvajal v njegovih coworking prostorih. 
 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Katja Pregelj
Primorski tehnološki park
T: +386 5 393 24 50
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš izvedeti, kako se vključiti v start-up skupnost goriške regije? Te zanimajo najsodobnejši podjetniški trendi in programi? Na katerih dogodkih ne smeš manjkati?
Prijavi se na Start:up Nova Gorica e-mail listo!